Home sweet home!


Borta bra, men hemma BÄST! Så är det verkligen.
Har varit riktigt roligt i Prag.. Vi har skrattat dagarna i ända :) Ätit god mat, druckit vin, shoppat, dansat på en nightclub med 5 våningar, Suttit på uteserveringar, förfestat i hotellrummet, och shoppat lite till ;)

Kom hem i söndags kväll. Saknat min honey sååå mycket, var helt underbart att få komma hem och pussa på den bästa som finns :* Vi hade en riktigt myskväll med badtunna och bastu.. Och sen var det så skönt att lägga sig i sängen tillsammans och somna gott!  ÄLSKAR DIG FÖR ALLTID HONEY! <3

Igår var det tenta som gällde för mig. Gick bra, tror jag, hoppas jag... Vågar inte tro och hoppas iofs. Så blir man besviken sen. Så det gick sådär ska jag säga hädanefter :P Men iaf skönt att ha gjort det!

Imorn VALBORG och FEST! ;D Wiihooo..
Badtunna, bastu, grillmat,  vin, utgång står på schemat!

Puss
Catrin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback