Måndag

Då var helgen över. Alltid går helgen alldeles för fort!
Haft en toppenhelg, as usual ;)

Fredag var jag & baby och skötte om hästarna mina & var till Happis och åt.

Lördagen var det, tro det eller ej, FEST ;)
Vi åkte till Haparanda och där hämtade vi upp Carra och åkte på fest i Mattila. Där Lisa hade sin fest.
Vi blev inte så långvariga där, utan for istället och åkte runt lite innan det vart dags för Umppis.
Där var det som vanligt bra stämmning ;) Sedan efter krogen blev det en favorit i repris: Pizza på MAX ;D Stackarna får skämmas för mig när jag tar dit pizza alltid! Haha. Sen körde vi hem Carra & Jarno och klappa deras lilla gounge innan det var dags för hemfärd! :)

Igår, söndag, vart det som vanligt en slappardag! Promenad i det fina vädret, och sen åkte vi till min familj och åt middag och umgicks. Alltid lika mysigt! Sen hem och såg film, men jag somna ju som vanligt i Patriks armar efter halva filmen, är ju så härligt att slumra till och känna närheten av sin honey ;P

Måndag och nya tag idag! :*
Catrin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback