Förberedelser..

OJ, så mycket jag skulle behöva få gjort. Har verkligen inte tid att sitta här på jobbet.
Har ännu en omgång tvätt kvar att tvätta. Och det hänger redan fullt med kläder på tork!
Min kära vän Jaana har REDAN packat klart IGÅR!!! Och jag har inte lagt in nåt i väskan.. ;P
Känner mig stressad!

Idag när jag slutar åker jag direkt till stallet och Patrik ska med!! Tvingar han fast ;) Hihi.. Roligare med sällskap. Om vädret tillåter blir det en liten ridtur, annars borstar jag bara av dom och myser lite :) Ridningen igår gick verkligen bra! Just en sån gång som jag skrev om i ett tidigare inlägg. Då man vet att det är värt det ;) För när det ger resultat så blir man glad glad glaaad :) Hon var så mjuk och samlad! Får hoppas att det inte bara var en engångsförteelse. :P

Ha en bra dag alla pluttar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback