Helgen som var.

Då var man tillbaka på jobbet igen. Nästan frisk.. Får hoppas man blir helt frisk innan fredag, för det är ju faktiskt på FREDAG vi åker ;) Mys ska det bli.

Helgen har varit full av aktiviteter. I lördags tog jag först på morgonen ut hästarna sen for jag och honey till Luleå en sväng. Kom hem, skyndade mig till stallet där jag och Maria tog hand om gummorna och red en halvtimme var. Riktigt härligt måste jag säga. For sedan till stugan och hjälpte till att måla lite. Sen åkte jag & baby hem och gjorde fin middag och såg på film :)


Söndag morgon var det stallet igen, efter det åkte vi med mamma och pappa till Piteå och Nolia. Kom hem rätt sent men patrik envisades med att vi skulle åka och fiska. Så det vart på med ridstövlarna (i brist på andra stövlar, pappa & patrik försökte på hemvägen från Pite förklara att jag borde lägga ner pengar på lite nödvändigare kläder, typ friluftskläder, stövlar m.m men nog köper jag hellre en klänning/kjol/linne eller två för dom pengarna!;) tog på varma kläder, smeta på myggmedel, in med hundarna i bilen sen åkte vi til den lilla sjön. Var där en och en halv timme. Efter att ha konstaterat att det var stendött i sjön (förutom 4 ynka fiskar) åkte vi hem, satte på bastun, gjorde kvällsbestyren och satte oss och mös i värmen. Vi kom på att vi måste skaffa ett bubbelbad. Ååh så skönt om vi hittar ett som passar in ;) Honey vart ivrig och skyndade sig ner och kollade lite mått på internet och nog tror jag att vi ska kunna klämma in ett litet bad :)

Nej nu jobba vidare.

Hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback