Idag!! ;)

SHIT!!! Vi åker ikväll ;)
Så roooooligt det ska bli.


Igår när jag slutade åkte jag till stallet och tog in gummorna, sen red jag Sunny en halvtimme. Gick helt okej, bara det att hon är brunstig och det blåste + att hon var helt ensam så en aning tittig var hon men fick henne lugn till slut :) Sen sa jag hejdå åt dom för ser dom ju inte på en vecka nu :(

Hemma igen åt vi middag och sen började vi packa! På tiden kanske ;)
Sen såg vi på något som var den sämsta film jag någonsin sett !! The Cry eller något sådant? Så dålig men vi såg ändå klart den.. Var en skräckfilm och efter filmen så började Patrik skrämma mig och låtsas vara som dom i filmen så jag var såå rädd att jag sprang ifrån honom och när han kom nära slog jag till honom! :D Alltså jag ville ju såklart inte slå honom men jag blev så rädd! (Som tur är så träffade jag bara hans arm! Sorry honey.) Gissa om jag har ont i handen idag?? Värker jätte mycket! Haha! :P

Nu jobba och hoppas på att jag får sluta tidigare så att vi hinner fixa allt innan kvällen.

Uppdaterat:
Glömde ju säga att det värsta igår när Patrik skrämde mig var att sen när vi la oss i sängen så började vi fundera vart Bella var. För vi hade grind vid dörren så hon kunde inte gå någonstans! Hon låg inte i henne korg och var inte vid Estelle. Då kollade vi under sängen och där stod den lilla sötkorven livrädd och tryckte sig mot sänggaveln. :S Hon vågade knappt komma fram!! Hade väl blivit så rädd när vi härjade :/ Lillgumman, men då fick hon komma upp i sängen och mysa med oss ett tag innan hon skulle sova så hon lugnade sig ;) Hihi

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

ha en bra dag! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback