IMORGOOON! ;)

Jag säger bara A-L-A-N-Y-A imorgoooon! ;)
Börjar få lite lätt resfeber nu, måste jag erkänna!
Igår har jag iaf tvättat klart alla kläder. Så ikväll måste vi börja packa. Och vi måste idag köpa solskyddsfaktoor, fara en sväng på Apoteket och inhandla nödvändigheter, shampo och sånt där behöver jag osv osv. Sen är det ju det vanliga också: Ladda kameran, I-poden.. 
Så blir inte en lugn stund nu fram tills Jaana & Andreas hämtar upp oss imorgon kväll :)

Ska hinna med en ridtur om vädret tillåter idag också. Sen blir det ju inte ridning på en vecka! Kommer längta efter hästarna. Och hundarna, våra baaarn :)

Men hur som helst så kommer jag NJUTA från början till slut där borta. Så skönt och mysigt att åka iväg. Och honey och jag har ju varit tillsammans i ett år så passar ju perfekt att fira med en utlandssemester! ;) ♥ Vi för alltid ♥

Puss

Kommentarer
Postat av: SOMA

ååh jag vill oxå :P

Postat av: JB

Hej



Svara på dagens (jävla) fråga



http://vastertorp.blogg.se/2008/august/dagens-fraga-5.html



Tack för din medverkan



Mvh



JB

2008-08-14 @ 09:10:06
URL: http://www.modebloggarsuger.just.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback