Luleåkalaset


Har ju inte hunnit med att resencera Luleåkalaset. :)

Vi åkte dit på fredagen och for till Linda direkt där vi åt got och umgicks med flicksen och boysen :) Sen svek Patrik oss och for till hans vänner.. Som alltid hos Linda var det hur skoj som helst. Jag och Linda tog en sväng om på soffan som förra året. Men var inte samma utan Jaana måste jag säga! :/ Men vi får ta igen det i turkiet ;) Vi åkte in till Kalaset med Annica & Tobbe som stog ut med att köra oss flera rundor! Vi såg en stund på E-type, och inte för att han är speciellt bra men var bra drag där och alla kan ju låtarna så det var riktigt bra ;)
Sen kom Patrik och hans kompisar till området. Var i Valhalls öltält ett tag och gick och vandra sen i vimlet.
Massa folk! PDOL släng dig i väggen! ;P Skippar Piteå nästa år!!
Vi sov hos Annica & Tobbe.

På lördagen åkte vi och åt på Max och sen gick vi på stan och mötte upp grabbarna. Gick där ett tag och funderade om man skulle stanna en dag till eller inte. Vi bestämde oss för att åka hem tillslut, For och hämtade hem hundarna och handlade lite. Sen messade Patrik med Joppe, dom skulle till Luleå igen och Patrik vart sugen på att följa med.. Sen tillslut även jag. Så det slutade med att vi kl 22 korkade upp vinet och skyndade oss att göra oss iordning innan pojkarna kom för att hämta upp oss! :) Riktigt bra bilfest vart det! hihi.. Väl på området lyssnade vi ett tag på Lars Winnerbäck! Uäck, säger jag bara.. visst en låt eller två. Men skulle aldrig orka lyssna på den mannen i en timme! Never! Vi begav oss åter igen ut i vimlet och besökte ett öltält och sen träffade vi på Linda, Carra & Jarno :)  Åt lite festivalmat innan hemfärd, Gött ;) Väl i bilen så somnade jag gott i älsklingens famn rätt snabbt. Så mysigt.

Sammanfattingsvis måste jag säga att det var SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ROLIGT hela helgen! I like it ;)

För övrigt så har jag blivit sjuk :( Inte konstigt med tanke på hur kallt det var på natten i luleå. Nästan minusgrader :S  Så nu är jag hemma från jobbetmed feber. Tråkigt att bara sitta hemma.. Blir tokig!!!! Har ju inget att göra :/

Puss & Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback