5 days...

5 dagar kvar till julafton!
3 dagar kvar att jobba innan jag är ledig 6 dagar!

Nästa vecka blir full av aktiviteter..
Måndag jobbar jag till kl 17, sen hem och korka upp och göra sig i ordning för utgång på Hotto.. inte för att jag är någon hemvändare men har en känsla av att det kan bli bra drag;P
Tisdag är det den efterlängtade löningen. Då ska jag köpa några "bonusjulklappar" Och spela bingolotto på kvällen:)Haha! Börjar nog bli gammal :P 
Onsdag - JULAFTON! Med allt vad det innebär..
Torsdag, Juldan, åker vi till Patriks föräldrar och firar jul där. Skippar nog utgång i Kalix den dagen!?
Fredag, Annandan, blir det Happiiiis, vin & party med mina flickor, och slutligen dans på Stadt där det årliga hemvändarpartyt är! Hoppas verkligen att alla happisbor tar sitt förnuft tillfånga och far dit.. Umpari står kvar, var lugna!!!! :P Testa! Jag lovar att det inte kommer vara borta dagen efter..

Helgen där efter får vi se vad som händer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback