Circus

Alltså jag säger bara Britney Spears!!
Så sjukt bra! Sitter och lyssnar på hennes senaste album. Får rysningar, såå bra låtar! Typiskt att hon inte kommer till Sverige. För då lovar jag er att jag skulle ha farit och set hennes konsert..Utan att tveka! Hon må ha haft sina problem men hallå, vem skulle inte ha fått psykiska men av att vara ständigt bevakad sedan hon var en liten tonåring? Hon är den absolut bästa, snyggaste, otroligaste sångerskan! Min idol helt enkelt.. Sätt på en låt av henne och jag blir direkt på bra humör och vill bara dansa dansa dansa! ;) Circus måste ju vara den bästa låten ever!

Dokumentären For The Record var så himla bra och jag fick tårar i ögonen flera gånger..Man kände verkligen att man kom ännu "närmare" henne efter att ha sett den! Skippade till och med Idolfinalen för att få se reprisen av dokumentären eftersom att jag missade den första gången den sändes.. Ångar mig inte en sekund:)

Min idol ;)


I feel the adrenaline moving through my veins
Spotlight on me and I'm ready to break
I'm like a performer, the dancefloor is my stage
Better be ready, hope that you feel the same


Det var allt för mig, Britneyrockerskan, haha! Mitt nya smeknamn..undra varför? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback