Haparanda

Vad ska man skriva? :P Ingen inspiration..

Nå har i alla fall varit ledig igår! Riktigt nice.. Sov ända till klockan 11 !!! Lite för länge men skönt var det:) For till stallet och sen åkte vi till Happis och hann precis på Leilani innan lunchtiden var slut..åt samma som alltid, pasta thai curry:) Sen köpte jag klart julklapparna! DET känns hur skönt som helst!! For sen med mamma och pappa på IKEA . Alltid lika roligt att komma till sin hemstad;) happis är ju ändå alltid mitt hem på ett sätt..

Patrik skämtade och fråga om vi ska flytta till happis! "Jaaaaa, tänk att få träffa mina vänner varje daaaag!!" utbrast jag:P Fast då var det ju bara ett skämt.. :( Tänk att jag inte umgåtts med vänner på vardagarTRE år! Bara några enstaka gånger.. Det är för lite!! Men det bästa av allt är ändå att några av mina gummor alltid finns där för mig trots det.. Vissa vänner har försvunnit med jag vet ju nu vilka som är dom äkta vännerna! Dom som verkligen bryr sig om mig och som alltid kommer finnas kvar! Som hör av sig till mig, som vill vara med mig, som ens tänker på mig, för det börjar man oroa sig för att vissa inte ens gör, att dom glömt mig totalt! Man inser nog detta när man blir vuxen :)

Nu vart jag väl lite väl djup kanske! Men så är det..

Kommentarer
Postat av: lisa

jag bryr mig :*

Postat av: Catrin

Tack gumman! :*

2008-12-19 @ 09:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback