Helgens bravader!

Då var årets julfest över..
Vem tog guldkorken måntro då? Inte jag i alla fall ;) Jag var så lugn och skötsam! ;P Lite småskandaler var det ju som vanligt på våra julfester! :S Annars så var det en riktigt rolig kväll.. Lite segt där i slutet så jag och patrik for till frasses och åt vid halv 2..trots att vi hade ätit julbord tidigare under kvällen :P Hihi. Sen åkte vi hem och vaknade pigga och utvilade igår! Kändes som vilken dag som helst..som om vi inte hade varit ut kvällen innan :)
Annars så var det en lat dag igår med mys och julklappsinslagning! 3 julklappar har jag kvar att köpa bara nu!

Nu jobbar jag 7 dagar av 8 :( Huur ska jag orka? Men sen ledigt 6 dagar under julen så egentligen ska jag inte klaga;) Och min sista jobbhelg också.. Så skönt att slippa jobba helg igen efter nyår:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback