Julen

Då var den julen i stort sett över och julens festligheter! Tack och lov. ;)

I måndags drog vi igång med fest här hos oss. Sen var det dags för hotto där det var hemvändarfest. Riktigt mycket folk!! Stod i kö i en halvtimme och frusen vart man men det var det värt för hade riktigt roligt..

Julafton spenderades i kattilasaari hos mina föräldrar. Var så mysigt som alltid!

Juldagen for vi till Patriks föräldrar och åt julmiddag där och öppnade lite paket. Sen begav vi oss hemåt..hade planerat att vi skulle ha en lugn hemmakväll, MEN så vart det judå inte;P For till Joppe på fest där grabbarna var samlade :) Jag och boysen, as usual :D Sen på hotellet hittade jag ju min Ida :) Så slapp vara ensam tjej heeela kvällen :P

Igår, annandagen, var det ju självklart HAPPIS och hemvändar där;) Förfest hos Jaana med mina flickor:) Så himla roligt var det på stadt! Träffade såå många och varannan meter fick man stanna upp och hälsa på någon. Det tråkiga är ju bara att man inte får tid att prata desto mer utan blir mest ett hej och en kram och så går man vidare :P Sen vart det pizza på Kalles. I like it;) Där träffade man ju också som alltid en massa folk. Sen vandrade vi hem till jaana där vi sov till idag.

Puh! nu är det bara att samla krafter inför Nyår..

La in bilder från kameran och har endast några få bilder från festligheterna :/ Jag som alltid brukar fota massa men glömde kameran både på juldan och annandan! Typiskt!








Kommentarer
Postat av: Ida

Ja det är tur ;)

2008-12-29 @ 14:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback