Korvskiva?

Då har jag och min älskling varit och inhandlat nyårsmat;) Vart fläskfilé, potatis för att göra gratäng, sallad och sånt :) Har vi tur så fixar Jaana hundvakt och då kommer mina pinglor hit i morgon! ;) Såå roligt om det fixar sig! Så det inte blir "korvparty" som det annars brukar vara + jag då;P Haha, det sa en kille till mig idag! Hahaha.. Det var det bästa jag hört på länge:D

Är lite småfebrig nu igen, men det försöker jag mest ignorera! :P I morgon ska jag upp 06.30, börjar jobba kl 7.. Sen är det bara att ta en powernap när jag kommer hem så ska man väll vara i någorlunda form.. Hoppas jag!! Annars blir det att ta en alvedon eller två :P

Nå vi får se imorn hur formen är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback