Onsdag 10/12

Då har man en timme kvar av arbetsdagen..
Var sååå skönt med 4 dagars ledighet! Hann med så mycket och framförallt hann jag vila!
Igår var vi i Luleå och handlade julklappar med mamma, annica och julia:) Köpte hela 7 julklappar av 11.. Så 4 kvar, men vet ungefär vad jag ska köpa åt alla så det kommer jag hinna med!

Förresten, hittade den finaste och mest perfekta klänning igår på Gina som jag ska ha på julfesten på lördag! :) blir en svart, kort sammetsklänning.. Låter kanske inte så fint men det är den! I promice;) Lovely helt enkelt! Lär ju fota en del på julfesten så efter helgen lär ni ju få se den;)

Ikväll ska vi baka pepparkakor! :) Gött med deg ska det bli.. Hihi

TVÅ veckor kvar till julafton idag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback