Torsdag 11/12

Hur kommer det sig att när man pratar i telefon med någon som är riktigt usel på engelska så blir man själv likadan? Jag får inte fram ett ord korrekt.. Annars så vet man ju i alla fall vad man ska säga men när nån indier eller så ringer och pratar på sin knaggliga engelska så blir det tomt! Konstigt.. :) Haha!

Jag har ont i mitt knä :( Blev ju sparkad av lilla Ronja i lördags när hon fick ett busryck och bockade och sparkade bakut.. och gör mer ont idag än på hela veckan! :/ Är det inte bättre efter helgen ska jag uppsöka läkare!

TVÅ dagar kvar till julfesten! ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Tror det du har ont i knät försvinner när du intar alkohol ;)

Postat av: Catrin

Vi får hoppas det ;) hihi

2008-12-11 @ 21:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback