chihuahua med besvär! :D

Då var man inne på vecka nummer 2 av semestern! Går för fort!!
Fast har verkligen hunnit koppla av och haft det så skönt.. Nu i veckan är honey också ledig så vi har mycket tid att mysa tillsammans;) Hihi.. Onsdag blir det fest till och med ;)

Vi har en liten chihuahua tonåring här nu.. Lillen har börjat löpa! Haha. Vilken cirkus det har varit veckan innan.. Jag har funderat vadsom har tagit åt henne.. Hon har kunnat sitta inne i hennes bur och bara morra där för sig själv! Sen vandrat om nätterna och kissat typ 100 gånger varje dag! Och rädd för folk..vilket hon aldrig brukar vara.. Nåja.. Snart går det väl över?! :) Hon är redan lugnare! Igår när jag var hos mamma och pappa försökte jag och min familj göra blöjor åt henne själva! HAHA vad vi fick skratta.. Stackaren fattade inget vad vi höll på med! :)

Sen igår körde vi Ronja igen och nu satt jag på och hon var såå duktig..Bara drog och drog :) Min lilla mini Ronjis :)
Sunny gick jag och Annica på promenad med .. I fredags när jag och Patrik var på en tur med henne så haltade hon lite efter skoningen så red inte så länge.. Men nu ska hon nog vara bra igen:) Hästar är ju de underbaraste varelserna..Ett liv utan hästar skulle vara hemskt!

Ha en bra dag!!

Catrin

Kommentarer
Postat av: Ingela

Så liten har blivit stor nu :-D kul. De kan vara väldigt mysko vid löp hehe.

Kuuuuuuul att det går så bra med Ronja :-) hon är en duktig tjej!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback