Ojdå..

.. länge sen jag skrev här :P
Början av semestern har varit heeelt underbar!
Lördagens fest var helt perfekt. Bra väder, bra folk, bra stämmning.. Som det ska vara ;) (Kan visa några bilder från festligheterna sen) Hihi..

Dom andra dagarna har spenderats på hästryggen, låtit Ronja dra sin rockard för första gången.. Var som att hon alltid har gjort det! SOLAT! (sitter ute i hettan nu också) Tagit mig ett glas vin en TISDAG bara för smakens skull.. Lovely ;)

I morgon får jag veta om jag får ledigt vecka 34.. Isf bär det av till Turkiet med Jaana, Andreas och två till? Vet inte vilka det var ännu :P Hehe

Om 2 och en halv timme slutar min honey, och då åker vi nog och soooolar på nån strand! Uuuuuunderbart med semester!!

Puss Catrin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback