Torsdag

Jag är LESS på mina ögon som krånglar.. Ena dagen är det bra nästa är dom svullna och torra! Så fort jag använder smink blir det värre :( Och jag kan inte leva utan smink juu.. Så imorgon kl 10.30 ska jag till läkaren och kolla upp vad det kan vara!

Idag när jag slutar jobbet blir det att åka till Luleå och handla lite saker ;) Sen kanske vi stannar och ser Rix FM Festivalen också när vi ändå är där :)
 
Jobbar imorgon sen när jag slutar blir det gaaaasen i botten till Luleå åter igen för att besöka Kalaset för fjärde året i rad;) Förfest hos Linda i vanlig ordning innan vi går in på området :) Kommer bli skoj!

På måndag får vi veta om vi får stallplats i Kalix! Hoppas hoppas hoppas!!! Så härligt det skulle vara att ha gummorna nära :)

Nu hem till honey och hundarna på lunch ;)

Kommentarer
Postat av: Camilla Aggeborn

Jag har bytt bloggadress och du hittar mig numera på www.myrrah.blogg.se

2008-07-31 @ 11:35:06
URL: http://myrrah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Javisst! Vad ni åker fram och tillbaks=)

2008-07-31 @ 17:52:38
URL: http://lindalaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback