Vecka nr 3..

Då var sista semesterveckan inledd.. :( Men vet ju vad jag har att se fram emot i augusti så det kommer nog gå bra med 4 veckors jobb :)

Har ju inte skrivit på länge.. Trodde jag skulle vara en aktiv bloggare på min semester men vill knappt ta i datorn :P Får nog av det på jobbet!

Förra veckan var patrik ledig mån-fre. Så skönt att ha honom hemma med mig. Vi hann med riktigt mycket. Måla om deras stuga. Hur fint som helst vert det med den nya färgen! Helt perfekt :) Sen städat upp rejält där.. Så att det går att vara där och jobba. Onsdag kväll for vi till Happis och festade lite med Jaana.Torsdag begav vi oss mot Bodenhållet till min äldsta syster och åt gott :) Fredagen for jag och honey på en mysig liten luleå-tripp ;)

Helgen har spenderats i Kattilasaari.. Jag och hundarna begav oss dit i fredags när Parik började jobba för natten.. Mysigt att vara där med föräldrarna, syskonen, hästarna och hundarna! Patrik kom dit vid 6 tiden på mornarna och kröp ner brevid mig. Såå mysigt. Har hunnit med ridning, körning av Ronja, Skogspromenader med hundarna, ätit massa gott, badmintonmatcher med honey;) och sen bara tagit det lugnt.. Hur skönt som helst!

Kom hem igår kväll och då såg jag på Step Up 2 The Streets :) I like it ;) Precis min stil på film. Dans, hip-hop & Rnb musik, och lite loooove :)

Idag på dagen ska pappa och patrik lägga klart det lilla golvet som är olagt.. Vad som händer sedan återstår att se ;)

Ha en bra dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback