Gomorgon!

Då var 4 dagars ledighet över. Såå skönt har det varit! Men nu är man tillbaka på jobbet igen! Som tur är bara 3 veckors jobb kvar nu innan semestern.. Men känns ändå lite med bara 3 veckors semester i år. Fast att spara till en utlandssemester i höst istället är ju inte heller helt fel.

Jag & Honey har så mycket roliga planer i sommar.. Ser så fram emot allt ;) Tänk att man kan vara så här lycklig & kär. Du är mitt allt baby ♥

- Midsommar
- Festen 28:e
- Umeå
- PDOL
- Lulekalaset
- Utflykter
- Massa myyyyys ;)

Hur ska jag klara att sova ensam nu i FYRA nätter? Kommer gråååta :P Hinner bara mysa nån enstaka timme på morgonen innan det är min tur att fara och jobba. Nattjobb borde förbjudas ;) Haha

Hej svejs!
Catrin


Kommentarer
Postat av: Ingela

4 nätter... tänk på mig då som sov ensam 12 nätter senast innan M kom hem och nu är det 9 nätter buäääääh.... s Ha en bra dag!! kram

2008-06-09 @ 10:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback