Monday

På lördag var vi på rallycross på dagen. Helt okej, förutom att man blev aldleles grå av damm. Jag och smuts är inte direkt bästa vänner! :P Hade med oss Bella och det gick bra. Hon sov snällt i mattes famn.. Började bara skälla åt en annan hund.. Men sorry gumman, ingen blir nog rädd för en hund på 1,3 kilo ;D

Sen for vi hem och gjorde oss iordning och åkte sen in till stan och for till Emil på fest. Var riktigt skoj, som alltid :) Det jag kommer ihåg vill säga :S Jag som aldrig har minnesluckor!! Nåja är väl sånt som händer ibland ... Var garanterat för att vi inte åt någon middag i lördags. Ska inte hända igen! Vart iaf en tidig kväll. Vi var nog hemma redan klockan 2.

Igår var vi till mams & paps och åt goood mat :) Smorde myggmedel på hästarna också så dom slipper elakingarna.. Sen åkte vi hem och skulle se film men vi såg nog bara en kvart innan vi bestämde oss för att gå och sova istället, redan efter kl 22! Så i natt har jag sovit 9 timmar.. Skönt att vara utvilad fören gångs skull :)

Bara en 4 dagars vecka nu innan 3 dagars ledigt!
Midsommar blir nog mest en lugn mysdag ;) Får hoppas det blir fint väder :)

Catrin

Kommentarer
Postat av: Erika

God morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback