Tisdag

En natt avklarad nu .. Hemskt att sova utan honey! Klockan 06.00 kröp han ner brevid mig.. Underbart! Men tyvär så varade det inte så länge för kl 07.10 ringde min mobil och jag var tvungen att stiga upp. 
Då var det bara att sminka sig, dra på sig VARMA kläder (eftersom att det är som ett kylskåp här på jobbet) äta frukost, försöka få liv i en sovande chihuahua, vilket inte är det lättaste eftersom att Bella nog är den mest morgontrötta varelsen jag stött på ;), gav mat åt hundarna, gick på promenad, in med dom i sovrummet där husse sov så sött, hoppa upp på cykeln och nu sitter man ju då här.. Jobbat i 2 timmar. Slutar redan kl 15 idag! Skönt det. Men bara denna vecka jag har såna här lyxtider :S Nästa vecka börjar jag jobba 100 % igen! Kommer bli tokig av att sitta här åtta timmar varje dag :S

Nej nu rast.. Bye bye ;)

Catrin

Kommentarer
Postat av: Sanna

önskar dig en bra dag:)

Postat av: Ingela

Gomorron sis :-) Hihi låter som Bella skulle vara en hund för Tobbe med sin morgontrötthet! ;-D

Ha en skön em/kväll när du slutar tidigt! Kram

2008-06-10 @ 10:56:35
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback