Ny vecka

Gud så jobbigt med en hel arbetsvecka.. eller jag har ju snart jobbat en dag så 4 dagar återstår innan SEMESTER! ;)

Har mycket att se fram emot i veckan. På torsdag kommer våra familjer och firar Patrik som blir gammal gubbe ;P Längtar tills jag får ge honom min present ;) Hihi.. På lördag blir det grillfest för vännerna ;) 10 stycken anmälda hittils, och 2 som kanske kommer. Nu hoppas vi bara på bra väder också! Håller för fullt på att planera maten.. på fredag ska det inhandlas både det ena och det andra ;P

Ge mig regn! Ni skulle se hur jag ser ut i ögonen.. Måste bli bra till helgen, måste!!
"Vid regn sluts gräsets ax och hämmar blomningen och pollenkornen kan inte spridas".
Som tur är så ser det riktigt mörkt och grått ut när jag tittar ut ur fönstret från min plats :)
Och honey messa precis att han har varit och köpt ögondroppar åt mig. Så underbar! ♥

Catrin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback