Min dag..

SISTA natten nu som man behöver sova själv på ett tag! Wiihoo ;D Att få ligga i armarna på sin honey innan man somnar är verkligen det härligaste som finns. Man känner verkligen extra mycket hur mycket man uppskattar det när man är ifrån varandra några nätter.

Idag slutade jag kl 15. Cyklade hem och väckte Patrik & hundarna så for vi till skogen med dom. Dom älska verkligen att springa lösa i naturen. Bella springer som en galning för att hinna med storasyster ;)

Sen begav vi oss mot "stan" .. Var in på Systemet och köpte några cider ifall det skulle bli finväder på lördag..Nice att sitta i solen och njuta :) Har ju vin hemma redan :) Sedan åt vi grismat.. Kebabtallrick vart det för mig. Gött ;P Slutligen vart det att se på studenterna som hade balen idag! Kändes ju mindre bra att gå runt med mina svullna och röda ögon där bland alla finsminkade :P Hehe, men det gick bra! :)

Fick nämligen någon allergisk reaktion igår när jag rensade blombänken.. Började svida och klia i ögonen så var inte så värst vacker när jag vaknade i morse om vi säger så :D Fick badda ögonen med kallvatten och försöka få ner svullnaden..så man iaf kunde sätta lite mascara! Har blivit bättre under dagen men helt bra är det ju inte. Så nu ska jag undvika allt vad blombänkar heter! :P Får fortsätta typ på söndag med utejobben. Kan ju inte se ut så här hela helgen..

Var nyligen ut på långpromenad med Estelle och hon gick riktigt duktigt brevid mig :) Hihi.. Så fin gumma!
Nu måste jag hitta på nåt att göra.

Ha en bra kväll! :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback