Lovely ;)

SOMMAR! I´m so happyyyyyyy ;)
Hur glad blir man inte av det fina vädret!?
Sitter på jobbet sommarklädd med kort kjol och bara ben. Lovely ;)

Igår kväll såg jag och baby på film. Jag somnade i vanlig ordning!
Haha, jag är inte det bästa filmsällskapet om man säger så ;P

Imorse hade både jag och Patrik sovmorgon så var skönt att stiga upp tillsamman.
Sen gick vi ut i solen och åt frukost. Mysigt värre ;)
Enda negativa med att börja sent är ju då att man måste jobba sent också :/
Slutar först kl 18 idag. Däremot är man nu sen ledig 4 dagar ;) Wohoo!

Imorgon ska jag till Gammelstad med Bella och dra ut 6 st mjölktänder som inte vill lossna :(
Är visst vanligt på små hundar att de har problem med det.
Men det ska nog gå bra. Min gogumma.
Blir iaf skönt att hon får bort dom så hon slipper problem i framtiden.

Ha en fin dag alla.

Och förreseten, bilder på Sthlms-inköpen kommer. Håll ut ;)

Catrin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback