2 weeks ;)

Om exakt 2 veckor vid den här tiden är jag och min älskling i Stockholm, tar ett glas i solen på en uteservering, strosar runt i favoritbutikerna, äter glass, eller kanske myser på i hotellrummet ett tag om vädret är sämre;) .. För att sedan på kvällen bege oss till Grönan! :) Tror ni jag längtar?

Har redan planerat mina inköp ;) Vad som ska inhandlas är: En bikini, solisar, kjolar i mängder, några nya AA-klänningar, kanske ett par nya ballerinor eller sandaler? JAG VILL SHOPPA NUU! Shopaholicen i mig börjar tränga sig fram åter igen.. Har haft en ganska lugn period under vintern, men på sommaren vill man ju bara ha mer mer mer och MER kläder ;) Tur att man fått löneförhöjning nu! Haha.

Ikväll är det PM-skrivning som gäller. Sen ska jag och honey åter igen cykla till stan och sola. Skönt med lite motion och sen ligga och drömma sig bort till varmare breddgrader ett tag. Eller stå? Måste ju testa ståsolariumet nån dag! :P


Catrin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback