Helgen är över.

Har haft en skön och LÅNG helg för en gångs skull.. Ledig fredag lördag söndag! Gärna fler såna helger, Tack! ;) Hunnit med lite av varje. Men inte nått som har med alkohol att göra. 3:e lugna helgen. Skööönt. Fast på torsdag åker vi ju. Då kan jag lova att det kommer slinka ner ett vinglas eller två ;) Gött ;P

Igår var vi med en blomma först till min mamma. Där åt vi och hälsade på deras "lilla" valp (Min hund på 7 månader väger 1,3 kg och deras valp på 9 veckor 7,3 kg :) Liiite skillnad). Han är så goo valpen.
Och Estelle fick bada i.. Ja ni kan aldrig gissa. HAHA! Men kan säga som så att hon luktade än i morse.. Efter TVÅ duschar igår! det härliga hon badade i var nämligen min farbrors kors URIN! Haha... Men hon tyckte det var roligt och hon sprang glatt runt sedan med pissvattnet droppandes från henne. Mysigt ;)
Sen på hemvägen var vi förbi Patriks mamma med blomma nummer 2. Dom är värda så mycket mer än en blomma men det är ju alltid nåt. :)

Sen måste jag säga att: VAD HAR EUROPA FÖR MUSIKSMAK? Man får ju skämmas för dom olika ländernas skull hur töntiga låtar det var i Eurovision :/ Charlotte borde ha vunnit. Så det så! En av dom få låtar som ens var värda att lyssna på ju!


Nu har jag sagt mitt för denna gången ;)

Catrin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback