Lill-Lördag


Redan onsdag, känns som måndag eftersom att jag var ledig igår och jobbar bara imorgon sen ledig resten av veckan :) Lyxvecka!
Och nästa vecka jobbar jag bara måndag och tisdag.. Wohoo! Sen åker vi på våran lilla resa. Jag och Honey ♥ Fast då ska jag först under onsdagen överleva en redovisning inför dom andra "arbetsrättarna" .. :P

Till hösten har jag varit på ett och samma jobb i tre hela år! Måste ju göra nåt av mitt liv. .Kan ju inte sitta som telefonist hela livet. ;P Får se om man kommer in på utbildningen i Umeå som jag sökt till .. vilket är en väldigt minimal chans. Annars så blir det kanske Rättsvetenskap i Luleå istället. NÅT måste man ju läsa. Kan ju inte stanna i utveckling när man är 21 år.. Då sitter man där när man är 50+ på samma nivå som för 30 år sedan och ångrar att man aldrig utbildade sig.

Ska bli en framgångsrik och välbetald kvinna ;D

Catrin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback