Tisdag morgon..

.. Och trött är jag. Ville bara dra täcket över huvudet imorse och fortsätta sova gott med älsklingen min som håller om mig! Ååå..Hur underbart det skulle ha varit. Men nää, nu sitter man här på jobbet i vanlig ordning och börjar redan (efter 40 minuter) bli rastlös! Fast ska inte klaga egentligen, för imorgon är jag ledig, eller ledig och ledig, men har bara en redovisning på Universitetet  i Luleå kl 09.40 och sen ledig ända fram till måndag ;) Om TVÅ dagar åker viii.. Nice med hotellnatt på torsdag. I like it ;)

Har laddat upp lite nyare foton på lilla Belly, kommer nog mera i juni.. :) -->http://catti.pixbox.se

Här är iaf ett smakprov ;P


YES! Fick just höra att jag är brun ;) Mina solarieminutrar lönar sig visst tillslut. ;D Man kan ju inte åka ner till Sthlm där alla är bruna av sommarsolen och se ut som ett spöke från norrland :)

Ha en bra dag flickor och pojkar! /Catrin

Kommentarer
Postat av: Linda

Tur att inte jag är på väg dit ner då, för jag ser verkligen ut som ett!

Postat av: Catti

Sluta nu Linda:) Du är ju iaf inte svarthårig som jag. DÅ är det inte fint att vara blek.

2008-05-27 @ 15:47:06
URL: http://catriiiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback