Tomorrow


Woohoo! Imorgon drar vi iväg på äventyr ;) Imorgon ska det vara SOL och ca 24 grader varmt i Stockholm. Perfekt eller va?! ;)

Idag vaknade jag kl 07.00, fixa mig & åkte till Luleå och redovisade. Gick braa ;) Väl tillbaka till Kalix igen åkte jag och honey vidare till Haparanda där vi åt lunch på Leilani och sen glass i Finland som efterrätt. ;P
Nu hemma och ser på ett The Hills avsnitt som jag sett kanske, TRE gånger, men man tröttnar aldrig på The Hills :)

Snart PACKA!!! ;) Måste bara få torrt det nytvättade..

Vi provade ståsolariumet idag. Tror det var en engångsföreteelse. Vad STARKT det var. 6 minuter och det bara brände och svettig vart man. Det kan inte vara bra för huden. Men nu är det färdigsolat för i år ;)

Puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback