Valborgsfirande m.m.

Då var detta års valborgsfirande över ;)

Ondagen tillbringades hemma hos oss i tunnan :) Jag och gräbbsen ;)
Sen bagav vi oss till Torneå.. Alltid skoj! :) Vi parkerade på gården kl.05.00 på morgonen i strålande sol. Då var det dags att sova :P

(Men måste säga att jag nu börjar bli less på Happis..eller Tornes uteliv. Måste ta en paus från grannlandet nu ett tag!!!! Kanske återkommer till Torne närmare sommaren. Tills dess ska jag till att börja med lugna ner mig med vinet innan man ser ut som en uppsvällt ballong! Enough Catrin, innan du blir FET! :P Och blir det fest så får det bli att åka söderut.. Typ Luleå ;) Eller så får man helt enkelt återgå till Kalix uteliv igen. Var ju ett tag sen så kanske skulle gå an nån kväll då och då..fast bara kanske! Ganska tveksamt..)


Nåja, gårdagen var iaf en helt underbar dag! När vi väl vid kl 13 vaknade till liv gick jag, honey & hundarna ut i SOMMARVÄRMEN som plötsligt hade infunnit sig ;) Vi låg på altan och myste i solen nån timme :) <3 Sen åkte vi med Patriks föräldrar en sväng till Ö-tå. Där åt vi en efterlängtad pizza och så glass ;) Mysig liten tripp vart det.. 

Livet är underbart!

Catrin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback