Dålig uppdatering :P


Länge sen jag skrev nåt här! Fy på mig! ;)

I fredags hade vi ju då gruppfest med med jobbet! Vi var på bowlingen och åt buffé till en början, sen var det dags för bowling! Såå roligt det är.. sjukt roligt! :) Var inte så bra som jag brukar vara, men jag hade ju då sendrag i benet, vi skyller på det! Iiinte på vinet ;P Hihi! Sen vart det Before en sväng, träffade en till grupp från jobbet där! Sen åkte jag och Ida hem till oss där Patrik och gubbarna var. Sen for vi iväg på turné ;)

Lördagen var den lugnaste på länge! De enda jag gjorde var att åka till stallet och fixa där. Sen låg vi mest bara i soffan;)
Söndagen lika så.. Stallet på dagen och sen på eftermiddagen åt vi mat hos Patriks föräldrar!

Uppdaterar kanske mer här senare;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback