En dagstripp till Happis.

Har varit ledig idag:)

På morgonen vaknade jag efter halv nio och fick skynda mig till stallet för hovslagaren skulle komma! Sunny fick sin tappade sko på plats och broddar. Sen åkte jag och Patrik till happis och åt lunch med mamma och pappa på Leilani. Åt som vanligt Pasta med kyckling i thaicurry. I looove it, bästa maten! :) Sen for vi på gallerian. Köpte en till spetsbody från gina, en vit den här gången, och en topp eller vad man ska kalla den, med tryck på :P Sen köpte jag skinnhandskar på en annan affär!

Sen var det Ikea där vi köpte röda ljus inför julen, röda ljuskoppar, jul kökshandduk.. Och på Hemtex köpte vi en adventsljusstake! Det är ju faktiskt bara en månad kvar tills man ska börja julpynta och göra mys i hemmet! :) Längtar verkligen efter julen! Får bara hoppas att jag får ledigt julafton..

Nu slappa framför tv:n, hade tänkt fara och gymma men jag vart lat ;P Hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback