Frisk igen! :)


Jag vart aldrig sjuk igår. Blev frisk på eftermiddagen. Konstig sjuka det här när man är sjuk ibland och nästa sekund helt frisk! :P Idag efter jobbet ska jag åka till stallet och mysa med hästarna! Har ju inte varit där på en evighet. Bara en sväng i tisdags kväll när jag och Patrik var dit..

Finns en ponny i Luleå som är till salu. Dom ringde mig igår därifrån och frågade om jag vill komma och provrida den till helgen. Men, som altlid så är det nåt som är fel.. Den har haft en senskada! typiskt! Hade verkligen varit roligt att fara och prova den.. Men men, jag får leta vidare. Känner att jag inte kan köpa en häst som kanske bara blir problem (om skadan skulle komma tillbaka). Annars så verkade den fin. Till och med min honey tyckte det! :)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback