Modebloggaren Nr 1? ;)

Oh my god! Huuur jag ser ut idag.. Tanken slog mig precis när jag gick på toaletten här på jobbet och såg mig i spegeln! HAHAHA.. Nu ska ni få höra vad jag tog på mig halvt i sömnen klockan 06.00 i morse innan jag for till jobbet! Brukar allltid ha myskläder på mig när jag jobbar helg, men lite kan man väl ändå försöka tänka!? ;)

Vi börjar nerifrån:
- Gråa Hello Kitty sockar.
- Svarta Team Sportia-mjukisbyxor.
- Rosaaktigt linne från New Yorker
- TURKOS gammal sliten huvtröja med dragkedja från Hm.
(Redan här kan ni ju ana hur dom färgkombinationerna tillsammans ser ut)
Till det har jag som ytterkläder haft på mig:
-Uggsliknande slitna skor från Din Sko (mjukisbyxorna nerstoppade i dessa)
-Min fina vita 8848 jacka (Det enda snygga jag haft på mig idag)
-Grå mössa
-Svarta skinnhandskar

Snyggt vaa? :) Kanske jag kommer bli den nya, största modebloggaren i Sverige om jag skulle lägga ut en bild på denna tjusiga outfit? Vad tror ni.. Ska jag börja med dagens outfit varje gång jag jobbar helg och yrvaket väljer kläder? ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback