Myshelg!

Måndag åter igen, jobb åter igen, låååång vecka igen, helgjobb igen.. :/ Men det ska nog gå bra!

Helgen har varit så lugn och mysig! :)
I fredags kväll var vi hos Fredrik och fikade eftersom att han har fyllt år.
På lördag morgon steg jag upp tidigt och for till stallet. Sååå mysigt med stallmorgon! Sen for jag hem och väckte min honey och hundarna;) Vi gjorde oss iordning och åkte till happis en sväng och sen åt vi middag hos mamma och pappa. På kvällen sen vart det bastu, film och mys;)
Igår, söndag, var det åter igen stallet på morgonen. Sen när jag kom hem var det dags för städning.. Vilket jag gjorde hela dagen.. OCH så satte jag fram lite julsaker!! Är ju egentligen först nästa helg man ska fixa sånt men jag jobbar då och det är ju faktiskt bara EN månad kvar till julafton! Åå vad jag längtar efter julen!

Var så mysigt i morse att komma ner för trappen och ljusstakarna lyste i fönstrena!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback