Natti natt!

Snart dags att gå och sova..

Har precis varit ut på promenad med Estelle och borstat henne ordentligt innan hon fick komma in! För ni skulle se hur det ser ut här varje morgon! Ser ungefär ut som att vi inte dammsugit på ett år, trots att vi gör det varje dag! Jag hatar när hundarsläpper hår:P Som tur är så är det bara en av dom som släpper hår! Eller Bella gör väl också det men hennes små fjun syns ju inte ens! :)

Annars ikväll har jag varit i stallet. När jag var klar med sysslorna så tog jag in dom, borstade och mös med dom innan jag for hem! tänk dom som inte förstår hur underbart det är med hästar!
Annars har jag hunnit med att se en film, ätit skräpmat till kvällsmat (jätte nyttigt, jag vet!) och nu blir det att gå upp och läsa i Shopaholicboken! :)

Längtar tills min älskling kommer hem och kryper ner brevid mig!

Sov sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback