Söndag

Finally söndag! Jobbar 1 timme och 45 minuter till idag och imorgon jobbar jag 8-16.. SEN får jag en ledig dag. Är såå slut och trött i huvudet av alldeles för lite sömn denna vecka!

Igår var vi ju hos Mamma och Pappa och åt middag och umgicks! Så mysigt. Och lilla Julia var så söt:) Lilla Bella kände sig nog utanför för jag såg plötsligt att hon hade lagt sig och sova på en matta vid elementet i köket alldeles ensam! Min gogumma som är van att få all uppmärksamhet ;) Hihi.. Fast sen fick hon komma upp i pappas famn och sova där istället :)

Idag efter jobbet åker jag direkt till stallet! Om vädret tillåter blir det motionering av en av hästarna och sen skulle jag ju behöva fara till gymmet en sväng! MEN vad tror ni lockar mer? Soffan och en bra film såklart! ;) Men vill man vara fin så får man lida pin! Och det vill jag ju såklart vara;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback