Fest igår! :)

På grund av att våran bil gick sönder igår så vart det att vi stannade i Kalix igår. Hade så gärna varit i Happis med flickorna istället.. Fast blev rätt roligt här i alla fall. Vi började kvällen hemma, bara jag och Patrik med att basta och göra oss i ordning.. Sen åkte vi till Kas där pojkarna var samlade! Jag och grabbarna, som vanligt :) Fast jag är ju van att vara ensam tjej ;) Dom är så snälla med mig och vi har alltid så roligt! Vi fort tidigt på hotto eftersom att Klas & Fredrik hade drinkbord där! Riktigt bra drag hade vi! ;) Det enda jag var besviken på var att DJ:n inte hade Womanizer!! Vad är det för stil? :P Blev faktiskt en tidig kväll.. Vi for hem redan halv två! Åkte på Frasses och åt och tog sen en taxi hem. Skönt var det att vakna upp pigg och utvilad idag :) Fler såna bra kvällar, tack! ;)


Så här såg jag ut igår:) Pälsväst och spetsbody från Gina. Kjol (som egentligen är en klänning) från Stylebystars. Fast den syns inte på bilderna :P




Lägger upp mer bilder från kvällen senare när Patrik kommer hem för har mer bilder i hans telefon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback