24 Oktober! ;)

Grattiis till mig! ;) Min födelsedag idag.. Hihi :)
Fast känns inte samma som när man var liten och vaknade typ 6 på morgonen av spänning inför presenterna och kalaset. Haha. Men nått speciellt är det ju alltid! Ikväll kommer min mamsi och papsi, kanske en av min äldsta syster och patriks föräldrar. Och imorgon blir det ju fest, fest, feeeest med mina underbara vänner;)

Igår var jag ju ledig. Sov till kl 10. Tror ni jag var pigg och utvilad? Sen åkte vi till Luleå.. Gick på några affärer.. Hittade en så fin liten sak på Gina som jag inte hade råd att köpa :( Och nu kan jag inte sluta tänka på den!!!! :/ Sen åkte vi till Annica, Tobias och Julia. Och hon var ju väääärldens sötaste lilla bäbis! Höll i henne en stund också, sen blev jag trött i armarna! Haha :) For på Storheden en sväng och efter det åkte vi in till stan och for på MQ:s kväll för medlemmar där de hade prmiär för märket Paris, Katie & I. Fanns väääärldens finaste kjol som hade tagit slut redan när vi kom en halvtimme efter att de hade öppnat. Nåja, Patrik fick i alla fall en tröja och jag en liten goodiebag :)


Kommentarer
Postat av: Ingela

GRATTIS igen :-D Martin hälsar och grattar också! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback