Bäst på fest!

Vad tror vi om det? Ena sekunden känner jag mig inte alls sugen på fest, men nästa sekund så vill jag dansa hela natten lång med mina babes imorgon! ;) Vi är bäst på fest! OSLAGBARA! Det var i alla fall vad jag och Jaana konstaterade igår! Hihi ;) Det man mest är tveksam över är ju det där eviga problemet med skjutsen. Vill inte ha en chaufför, och ska vi inte ha det så måste vi sova hos mamma och pappa. Alltså måste dom i så fall komma och hämta oss på natten! Stackarna.. Och det vill jag inte att dom ska behöva göra. Nå men det lööööser sig.. Man är bara ung en gång, så bara att passa på att festa och ha roligt!

LULEÅKALASET 2007! Huuur roligt hade vi inte då till exempel? ;)


Have a nice weekend!

Kommentarer
Postat av: Linda

Absolut! Hoppas ni tar er hit imon!

2008-10-31 @ 17:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback