Blivande träningsfreak?


Ååh, jag längtar till onsdag! Då blir det spinning igen ;) Tänk att jag har fått inspiration att träna.. Kan väl bero på att jag tex igår när jag satt på en stol hos mamma och pappa kände hur fettet i ryggen vällde ut mellan brädorna på stolen.. HAHA :D Tog Patriks hand och bad han känna.. Då sa han "Menar du fläsket?" Haha!! Kan väl vara en varningssignal att jag måste lugna mig med godsaker och öka motionen? ;)

Men är iaf SÅ inspirerad så det kommer nog gå bra! Hade viljat gå på Aerobic på torsdag också, men vet inte om jag kommer klara det efter onsdagens spinning.. Träningsvärken kommer nog göra mig en aning invalid på torsdag har jag en klänsla av. Men när jag kommi igång ordentligt ska man väl orka med träning två dagar i rad!? :)

På onsdag ska Sunny skos om så då kan man köra lite hårdare ridning efter någon dag också.. Just nu är hovarna inte dom vackraste..

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Fin blogg! Kolla gärna in min blogg oxå:)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback