Födelsedagsklänning beställd! ;)

Lilllördag idag :) Skönt att snart ha gjort bort halva arbetsveckan..

Igår kväll beställde jag en klänning, och en kjol.. som jag ska hålla tummarna för att de hinner komma innan min födelsedag!! Men är inte så säkert för de kan skicka ut dem först samma vecka, så de måste komma innan fredagen! Står i alla fall att leveranstiden är 1-7 dagar, så det finns ju en minimal chans att det hinner ;P Måste ju köpa nått i reserv ifall att.. Och jag som bara skulle köpa ett plagg!

Dom är i alla fall totally lovely! Hinner jag inte få paketet till min födelsedag så kommer det ju snart Jul och Nyårsfester också ;) Hihi.

Lovely, lovely, lovely, lovely.. ;)
   

(Från Stylebystars)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback