Helgen..

Måndag igen.. REDAN!!

På lördagskvällen vart det myspys i soffan med kladdkaka & glass och filmen The Hottie and The Nottie med Paris Hilton :) Bra film och världens bästa fästman som höll om mig. Kan det bli bättre? ;)

Igår, söndag, spenderades i stort sett hela dagen uppe i sovrummet där jag städade och rensade min garderob! Shit, säger jag bara.. Var alldeles svettig efter över 2 timmar städande och vikande.. Men det var värt det, vilken ordning jag har nu :) Klänningar med lång ärm, Klänningasr med kort ärm, sommarklänningar, kjolar, linnen med smala axelband linnen med breda axelband, t-shirtar osv osv.. Allt i sin rätta prydliga hög :) 

Sen på eftermiddagen åkte vi till mina föräldrar och åt middag :) Pappa klippte klorna på Bella och råkade klippa för mycket på en klo så det kom blod. Men hon var annars så duktig så, ni skulle bara veta hur hon förut har sprattlat och skrikit.. Men vi har kommit på våra knep för att det ska gå.. Igår fick hon äta glass medans :P Hihi.. 

På kvällen vart det åter igen film, kladdkaka och mys ;) Denna gång ville honey se lovely Indiana Jones.. Tror ni jag höll mig vaken länge? Kanske 10 minuter denna gång! Sen vaknade jag i slutet och då erkände till och med Patrik att filmen var dålig.. Trots att han tjatade sig till att se filmen och menade på att dom filmerna var dom bästa;)

Ha en bra måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback