Hurtig?

Ojoj vad trött i kroppen jag är! Vaknade kl 08.00 idag, åt frukost gick ut med hundarna och cyklade till stallet!! Det ni! Spinning är då ingenting jämfört med att cykla upp och ner för alla backar på vägen till stallet.. Var alldeles svettig och slut när jag kom fram och då vart det bara att hugga i och ta ut hästarna, fylla mat, mocka, fylla spån osv.. Sen var det bara att åter igen sätta sig på cykeln och trampa hem! Dom i stallet tyckte att jag hade vart hurtig, jag tyckte mest att jag hade varit galen som ens kom på tanken att cykla.. Nåja men bävade inför hemresan men det gick faktiskt mycket lättare att cykla hem och till råga på det så gick jag direkt ut med hundarna i skogen när jag kom hem. Duktigt va? :) Och hann i tid till jobbet kl 11.30 :)

Jobbar till 20.00, sen imorgon är jag leeeediiiig! ;) Fast har fullt upp, ska klippa och färga håret kl 09.00, blir en ridtur efter det, och kl 15.15 ska jag vaccinera Bella. Sen pratade Patrik om att åka till Happis efter det?

Ha en fin dag allihopa! :)


Kommentarer
Postat av: Ingela

Vad duktig du var som cyklade till stallet :-)

Jag åker ner till Borlänge ikväll så jag kommer inte till Kalix i helgen.

Kommer med din present när jag är i Kalix nåt.



Hoppas ni får en fin helg!

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback