Knasbolla ;)

När jag slutade jobbet ringde min älskling och sa att jag får cykla hem (han skulle ha hämtat mig) för att Bella är försvunnen. Skyndade mig hem och han hade inte ännu hittat henne..  Ropade massor på henne och tårarna ville komma, tänk om hon hade blivit överkörd var det som gick runt i mina tankar!! Var påväg att gå ett varv runt kvarteret när vi hörde henne skälla någnstans.. Tillslut ser vi lilltösen stå innanför stängslet på bakgården som grannarna nedanför oss har.. Dom med den galna hunden!!!! Hon måste ha ramlat in dit från våran gård som är kanske en meter högre.. Skyndade mig och hämtade min gumma som skakade när jag tog upp henne! TUR att dom inte råkade släppa ut hunden just då, då hade ju Bella varit uppäten eller nertrampad på bara någon sekund!

En annan sak som gör henne till en knasbolla är att när hon äter torrfoder så tar hon en kula från skålen, springer till mattan med den, och äter upp kulan där.. Sen springer hon tillbaka till skålen, tar en ny kula, åter till mattan och äter upp kulan.. Och så där håller hon på tills skålen är tom! Haha. Sådär skulle man börja.. Ta en tugga mat i munnen springa iväg en bit och svälja där, då skulle man ju få motion samtidigt som man äter ;) Haha!

Och varför husse har sattit på henne två halsband idag kan man ju undra!?

Husse tyckte nog att det skulle bli fint med två halsband på samtidigt :)



Ha en trevlig kväll ;) Ikväll blir det Idol och myys!

Kommentarer
Postat av: Fredrik Frisören

cool hund!

Postat av: Ingela

Lilla Bella då, vilken tur att inte grannhunden kom ut. Haha det där med maten är en gåta, så gör även Tarro & Tikka ibland.

2008-10-11 @ 10:06:16
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback