Kvällens planer?

Kom hem för ett tag sen. Har varit hos svärföräldrarna och ätit, och suttit i garaget ett tag och tråkat ;P Men honey ställer upp för mig och kommer med till stallet, då måste jag utstå hans bilskruvande ibland också! Hihi:) Faktiskt så var det inte så hemskt.. Har också hunnit med ytterligare en sväng till stallet för att ta in gummorna.

Idag är jag osminkad, as usual! Less på att se halvdöd ut när jag inte kan sminka mig :/ Nåja, bjuder på en bild på den osminkade sanningen ;)


Kan visa en gullig bild som jag tog på lilla Bella igår när vi myste i soffan. Hennes nya fina halsband har hon på sig :) Hon är alltid så mysig, min lilla gulleplutt!


Och en till..


Då återstår att se vad som händer ikväll då? Känns lite lockande att fara och köpa en massa onyttigheter, typ godis, glass, Och sånt dära;)  Tända masa ljus och sitta framför tv:n och se en bra film.. Nå men får se vad min fästman ska ha för sig. Får hoppas han håller sig hemma så vi kan ha myskväll ;) Annars måste ja väl följa med honom, för själv vill jag inte vara.. Kommer få nog av ensamma kvällar till veckan när han jobbar natt, alltid lika hemskt att gå och sova själv när han har nattvecka! :(

Nu dammsuga övervåningen så är helgens städande klart!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback