Lördaag :)

Då har man hunnit vara i stallet och ridit och gjort alla sysslor där! Nu ska jag duscha och göra mig klar för vi ska till Luleå i eftermiddag för min moster har kalas när hon har fyllt år! :) Får se vad som händer sen när vi kommer hem.. Kommer det bli en femte nykter helg? Det är frågan ;)

Igår kväll såg vi på Idol, mycket roligare nu när fredagsfinalerna har börjat! Robin B och Alice är nog mina favoriter än så länge! :) Vad man undrar är ju huuur juryn kan ha tyckt att Yasmina var så himla bra!? Det var ju så tråkigt och dålig sång i hennes uppträdande! Bara för att hon ser bra ut eller vad? Sen så tror jag att det är farligt att välja en Rihanna låt eftersom att den tjejen sjunger så underbart bra.. Kommer ihåg förra året när Ghatania (hur hon nu stavade sitt namn) sjöng Umbrella, det lät ju också hemskt! Tror att man jämför dem med Rihanna, vilket inte går att göra för de är ju verkligen inte på samma nivå som henne!

Puss hej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback