Lördag.

Åååh gosh så trött jag är! Har vaknat kl 06:00 idag och gjort mig redo för jobbet som jag börjat kl 07:00! Vill sooova.. Får hoppas de resterande 6 timmar här går fort så jag får åka hem och ta det lugnt!

Igår hade jag min lediga tag men satt inte ner och tog det lugnt en enda sekund! Först på mörgonen vaknade jag kl 05.00 (!!) och förde min honey till bilen så att jag skulle ha en bil när jag var ledig, åkte hem och sov två timmar, till 8.

Kl 09.00 hade jag färg- och klipptid. Klippte inte så mycket men färgningen var ett experiment må jag säga. Att få mitt nästan svarta hår ljusare brunt innebar avfärgning som gjorde att jag såg ut som en grottmänniska som aldrig hade sett en hårborte förut! Haha, hur vi skrattade ;) Tog säkert 15 minuter för dem att kamma ut håret och då var det dags för färgningen. Var en riktigt fin färg måste jag säga, tar ett tag att vänka sig men passar bättre till vintern när man är en blekfis :)

Efter det åt jag tacobuffé med patriks föräldrar och tjejerna som klippte mig! Hämtade Patrik på jobbet kl 13.30. Vi åkte till stallet och fixade klart allt där..

Klockan 15.15 var det dags för Bellas ett års vaccinering :) Så fort vi öppnade ytterdörren till veterinärstationen tvekade hon vid dörren och vägrade gå in :) Hon är alltid jätte rädd när vi är hos veterinären, skakar och trycker sig mot mig. Konstigt att dom vet att det oftast innebär sprutor och obehag där inne! Men det gick i alla fall bra till slut.
Efter det vart det Happis. Köpte en tröja åt Bella, ska visa bild på den här nån dag :) hihi.. Vi åt kinamat i Torneå och sen handlade vi på Ica Maxi oxh åkte hem och såg lite på idol..
Stressig ledig dag må jag säga! ;) Hehe.. Nu är jag ledig först på torsdag :( Dååå ska vi nog åka till Luleå och hälsa på lilla Julia!! Längtar!!

Oj. Vilket långt tråkigt inlägg ;P Men måste ju få skriva av mig lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback