Måndag.

Wiiihooo!! Jag får kompa från 14.30 idag! ;) Skönt att sluta lite tidigare :)

Får se vad jag ska hitta på sen. Har MASSOR att göra hemma. Men även lockar ju stallet med Maria i eftermiddag trots att jag egentligen kanske inte har tid. Men får se om det kanske blir en sväng dit iaf. Annars så har jag bokat in spinning ikväll kl 19.30.. Det känns inte så lockande däremot ;P Trött och sliten är jag och sätta sig och trampa är väl inte direkt vad man vill göra då ;) Kanske blir ett gympass istället?

Vi får se helt enkelt:)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Sugen på att tävla?:)

Postat av: Alisa

Var med och tävla på min blogg. Du kan vinna smink till värde av 900kr.:)♥

2008-10-28 @ 01:19:30
URL: http://missalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback